بعضی روزا کریمی


سقای دشت کربلا- ابوالفضل

یا ابا عبدالله الحسین

   بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم

کاری کرده با من که پیش تو رو سیاهم
از خجالت بسته نگاهم
درونم می سوزه از سوزش آهم
یاد گرفتاریم می افتم
یاد اون لحظه ای که میبرنم
به یاد غسل و کفنم
یاد فشار قبرم و فریاد زدنم
یاد عذاب و بدنم
یاد اون لحظه ای که   تا ملک سوال کنن
یاد ساکت شدنم
یاد اون شلاقایی که میزنن روی تنم
که بگو 
خدات کیه؟        قبلت کجاست؟         (2)
چیه کتابت و اسم پیامبرت و بگو
کمک کن که نمونه (2)        جوابم توی گلو
تو سوال اولی بگم علی     دیگه هر چی که بگن بگم حسین

 

من قبلتک؟ حسین (2) 

من کتابک؟ حسین
من امامک؟ حسین
من دینک؟ حسین

 

دینم حسین

عشقم حسین
روحم حسین
نوحم حسین
خونم حسین
اول حسین
اخر حسین 
قبله حسین 
مکه حسین
کعبه حسین
زمزم حسین
صفا حسین (3)
زمزم حسین
عشقم حسین
دینم دینم زینب و حسینه (2) قبلم قبلم بین الحرمینه (کل خط (2))


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:15 توسط محمد صادق و سارا| |


Power By: LoxBlog.Com